Sjukskriven!

Ja då var det dags att börja skriva lite igen på bloggen.
Jag är just nu sjukskriven pga. en skada i armbågen som jag drog på mig på den årliga julfesten på jobbet, rättare sagt så har den gått av från armbågskulan och en 5cm fram. Och då tänker alla genast att han var jätte full, och det var jag...MEN! Det var inte av den anledningen som jag råkade bryta min arm, utan på stället där vi var och hade julfesten så är det någon dum jävel i personalen som svabbar golvet framför baren, mitt under pågående fest. Dessutom så ställer hon inte ut något på golvet som indikerar "nysvabbat golv". Varpå min mobiltelefon ringer när jag står bredvid dj båset så jag hör nästan ingenting och springer då över till andra sidan lokalen och passerar på vägen det svabbade området, OCH! gör en riktig bananskals vurpa och mina 90kilo hamnar rätt på armbågen, det smärtar till i hela kroppen som om någon gav en rejäl elkyss. Jag sätter mig i ett hörn och återhämtar mig med en isblåsa tryckt mot armbågen. Och där slutade min julfest 2007. Dagen efter åkte jag upp på akuten och läkaren konstaterade utan att ha röntgat armen att den var bruten, så det blev gips i två veckor och därefter sjukgymnastik hur länge har jag ingen aning.
Men nu är jag vid gott mod igen och ser väldigt ljust på 2008.

Må väl/Henke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback