Tillbaka!

Tänkte jag skulle börja skriva lite igen efter ett antal månader utan inspiration. Jag kommer även ha en fotovecka där jag lägger ut en ny bild/konst varje dag, när det blir vet jag inte än.

Man kan säga att jag är en kreativ livsnjutare och med det menar jag, att jag är en fritidskonstnär som älskar form och bild och även att äta och dricka gott, alltså njuta åt det goda i livet. Och det har resulterat i övervikt alla som kände mig mellan 1985-1997 vet hur smal jag var, vägde typ 59kg fram till 1997...
Nu väger jag 85kg inte så farligt med tanke på att jag är 180cm lång. Men min över vikt har satt sig på magen, bara på magen en så kallad gubbmage. Jag har lite planer på att få bort den "så kallade gubbmagen" genom att börja åka längdskidor, men problemet är att jag bor i göteborg och vi får ju aldrig någon snö...FÖR FAAN!! Man kanske skulle prova rullskidor?!

Må väl alla där ute/Henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback