Fortsättning av myrorna!

Döm av min förvåning när jag kommer upp på morgonen, kollar in väggar och golv efter dom små svarta krypen. Visst är det en och annan myra men inte alls så många som det var innan jag placerade ut mina petflaskor med sockervatten i. Jag går ut på framsidan för att titta om det är några döda myror i flaskan?! Inte så jätte många i den flaskan på framsidan, så jag går till baksidan för att kolla den flaskan. Jag får nästan en chock den är helt propp full med döda myror!
Så man kan säga att det fungerar till viss del. Hoppas på att få mina myrdosor snart, "för jag tror att kombinationen myrdosor med petflaskorna"=INGA MYROR!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

coolt att petflaskorna funka! haha Ja, en kombination går nog bäst...

Må ABSOLUT bäst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback