Varför!

Varför är det så svårt att veta vad man ska bli när man är stor? Jag är ju redan stor, eller rättare sagt vuxen. Jag har nu jobbat i 7år som hotell receptionist det har varit jätte kul och stimulerande på många sätt. MEN! Nu vet jag varken ut eller in, ska jag vara kvar eller ska jag söka mej vidare till något annat? Jag har nu varit pappa ledig i lite drygt 9månader , har haft ganska mycket tid att fundera över detta nu när jag varit hemma. Det jag kommit fram till är att jag har så mycket mer att ge än att stå i en hotelreception. Min favvo kollega har slutat det var han som gav mej näring att gå till jobbet, vi var ett radar par, hade så jävla kul tillsammans när vi jobbade. Att ha roligt på sin arbetsplats är a och o tycker jag. Klart att jag forfarande kan ha roligt på jobbet men jag tror ni förstår vad jag menar?! Han gav mej den bekräftelse som jag behöver.
Nej jag tror jag får göra något åt min livssitvation! Annars är allt jätte bra jag har en underbar dotter och sambo, ett bra boende. MEN!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vad tycker du om att göra då? Försök hitta hitta ett jobb du dels trivs med och som dessutom gillar... och helst älskar att göra. Svårt? Ja. Men jävlöigt fint då du hittar det...

Må FINT

Postat av: Anonym

Du har helt rätt. Jag får ta mig en ordentlig funderare.

2006-06-13 @ 22:45:01
Postat av: Anonym

Du har helt rätt. Jag får ta mig en ordentlig funderare.

2006-06-13 @ 22:45:19
URL: http://smulle.blogg.se
Postat av: Anonym

Du har helt rätt. Jag får ta mig en ordentlig funderare.

2006-06-13 @ 22:45:22
URL: http://smulle.blogg.se
Postat av: Anonym

Flytta till dina Norska guttar.,.,.,

2006-11-19 @ 23:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback