Tvätta bilen!

Idag är det "tvättabilendagen för första gången manuellt", och med det så menas att jag aldrig tvättat våran nya bil själv utan alltid åkt till en mack och tvättat den. Men det passar väldigt bra idag när vi är i Sandviken och hälsar på och det är strålande solsken, vilket innebär att man kan bli lite knaprig samtidigt som man gör lite nytta.

Det har snart gått en vecka på min semester och vädret har varit så där framtills igår då det sprack upp och himlen blåttade sin blåa bringa. Så efter biltvätt så blir det bad och sol och lek "alla bygga sandkaka med min dotter" Jag har bestämt mig för att inte deka ner mej under min semester utan jag ska försöka vara lite aktiv, simma lite, cykla lite, promenera lite m.m. 

Trevlig sommar på er allihopa/Henke 

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja, tvätta bilen... i fint väder är nästan trevligt... SPeciellt eftersom att man förenar nytta med nöje, samtidigt som radion spelar musik... Trevligt. Helt enkelt.
Trevlig sommar på dig också! :)

Ch-h-h-heers!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback