Trött!

Idag är en sådan här dag då hela kroppen bara vill vara i viloläge. Jag är helt slut det känns som om jag skulle kunna sova i 4dagar, grejen är att jag inte gjort något speciellt igår. Det hade varit en sak om jag sprungit göteborgsvarvet eller åkt vasaloppet då är det legitimt att vara trött, men jag har inte gjort ett skit.

Idag är det jätte fint väder och det är ju härligt, man får ju inte klaga säger alla när det fina vädret äntligen kommit. Men det tänker jag göra! För när det blir så här fint väder i vårat land Sverige, som i snitt har 20 dagar om året av det vackra vädret så kommer så jävla många krav: Det ska badas, grillas spela kubb, hela tiden ska det göras något och det är just detta som är så jobbigt. Sen är vi ju inte vana med värmen efter som vi bara har i snitt 20 dagar med värme. Så när det helt plötsligt smäller till och blir högsommar så får kroppen en chock och hamnar i koma...Slutligen så vill jag säga att jag älskar sommaren men utan alla måsten.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

haha ja... jag ahr också avrt trött. Men jag skyller på att det är en värmechocksrelaterad tröttma som slagit mig. Att värmen kom så snabbt att jag blev överrumplad och utslagen. Thats the story and I'm sticking to it... haha och den kan nog mycket väl vara väldigt nära sanningen till att jag 'är trött... Det eller allergi...

Må FINT


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback