Vinterkräksjukan!

Min dotter ligger inte så långt ifrån mej och sover, hon har nämligen åkt på vinterkräksjukan.
Det är första gången som hon är så här riktigt sjuk, man blir otroligt blödig som förälder när
ens barn är sjuka. Jag har suttit och hållit henne i handen och smekt henne i pannan sen hennes mamma åkte till jobbet imorse. Det är när dom är sjuka man förstår hur mycket man älskar dom.
När jag ser på henne när hon ligger där alldeles blek och bara sover så är det väldigt nära att tårarna
kommer, jag älskar henne så MYCKET!!!

Kommentarer
Postat av: Lindsay

Stackars liten, hoppas hon blir frisk snart! Din dotter (och din sambo) kan skatta sig lycklig som har en sådan fin och känslosam pappa (& sambo) som du!
Jag vill också ha en sådan fin pappa till mina kommande barn! *avundsjuk* :-)

Postat av: Lindsay igen...

Apropå det där om skatten... så se till att din arbetsgivare drar rätt procent i skatt av din lön så kanske du slipper liknande i fortsättningen. Det är ett ganska vanligt problem annars att de (arbetsgivarna) drar för lite i skatt.
Och glöm inte att dra av reseersättningen (busskort eller bensin)... Good luck! :-)

2006-05-02 @ 21:29:03
URL: http://lindsay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback