Curry!?

Häromdagen så lagade min flickvän kyckling med currysås, och det var då mina tankar skenade iväg på just curry. Det var när jag skulle diska formen, som det slog mig att curry måste var en av världens starkaste kryddor.

Och då menar jag inte stark som när man äter(typ pepparoni stark) utan själva färgen, för det var helt omöjligt att få bort all färg från formen. Skulle man få en curry fläck på tröjan, så kan jag lova att det inte finns något fläckbortagningsmedel i världen som tar bort fläcken. Man skulle kunna använda curry i sån här självförsvarsspray, tjuven skulle gå omkring helt gul i flera veckor.


Curry nam,nam/Henke


Kommentarer
Postat av: Pontus

hahhah... curry... you sick bastard... curry.
Du är rolig du.

P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback